کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۶۲ پروژه در بیرجند طی هفته دولت

علی فاضلی‌فرد، فرماندار بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در سطح شهرستان بیرجند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از پیش‌بینی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۶۲ پروژه در شهرستان بیرجند طی هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سطح شهرستان ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۹۱۴ میلیارد تومان شهری است، افزود: همچنین در طی این مدت ۲۲۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۱ میلیارد تومان روستایی است.

فاضلی‌فرد با اشاره به اینکه در طی هفته دولت هفت پروژه در بیرجند کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام می‌شود، بیان داشت: این پروژه‌ها شامل یک پروژه شهری با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۱۲.۵ میلیارد تومان و شش پروژه روستایی با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سفر آتی دولت را خواهیم داشت امیداست به زودی محقق و مطابق سفر اول برکاتی برای استان داشته باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =