سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: با خدمات جهادی دولت مردم به معنای واقعی امیدوار شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در اجلاسیه ملی جهادگران اظهار کرد: حرکت‌های جهادی میانبری برای رسیدن به مقصد مطلوب در توسعه کشور است.

وی گفت: با این مدیریت خوب شاهد خدمات ارزنده و مفیدی در اقصی نقاط کشور و استان خراسان جنوبی هستیم.

نماینده مردم، فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به‌معنی واقعی امیدآفرینی ایجاد شده و در دل مردم این امید زنده شده است که محصول مدیریت جهادی و انقلابی است.

نصیرایی افزود: مدیریت جهادی حاکم در استان، خراسان جنوبی را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی و عمرانی کرده و این اتفاق منشأ خیر و برکت شده و  امید را در دل مردم زنده کرده است.

وی عنوان کرد: سران سه قوا با قدرت و رویکرد انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا آنچه در خور شأن مردم کشورمان است محقق شود.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در هر زمانی که از مطالبات اصیل انقلابی و فرمایشات رهبری فاصله گرفته‌ایم، بی‌توجهی‌ها و خسارت‌ها برای جامعه بیشتر شده است.

نصیرایی با بیان اینکه کارهای جهادی باید به‌طور صحیح تبیین شود، تأکید کرد: باید همه کنار هم تلاش کنیم تا شهر و منطقه و استان ما شاهد حرکت‌های خوب و تحولی و در خور شأن مردم خوبمان باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس، امروز ۱۳ شهریور اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسئولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار شد.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند، همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان «جهاد مقدس» از اوایل شهریور ماه با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان از استان‌های مختلف در شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی آغاز شده است و ادامه دارد.

پس از زلزله ویرانگر شهریور سال ۱۳۴۷ که در فردوس به وقوع پیوست، مقام معظم رهبری از مشهد به‌همراه گروهی از طلاب به منطقه زلزله‌زده آمدند و به مردم امدادرسانی کردند که از ۱۳ شهریور به‌عنوان اولین اردوی جهادی ایران یاد می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =