بهره برداری از ۱۴ زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امرالله صالح زاده این شهرستان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با مشارکت خیرین نیکوکار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس، شاداب سازی و هدفمند کردن برنامه‌های درس تربیت بدنی و توسعه ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی و استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد ۱۴ زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی آموزش و پرورش استان با اعتبار ۹ میلیاردتومان تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌نژاد یادآور شد: با بهره‌برداری از ۱۴ چمن مصنوعی فوتبال قریب بر ۱۸۸ هزار دانش آموز دوره‌های مختلف تحصیلی خراسان جنوبی از مزایای این اماکن ورزشی برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی فوتبال آموزشگاه امرالله صالح‌زاده شهرستان طبس در زمینی به ابعاد ۱۷ در ۳۲ متر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی  شهر طبس و اولیای آنان از مزایای این طرح ورزشی برخوردار می‌شوند.

موسوی‌نژاد خاطرنشان‌ کرد: عملیات اجرایی یک زمین چمن مصنوعی دیگر، یک زمین فوتبال ساحلی و سالن ورزشی شهدای معلم با پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی در شهرستان طبس آغاز شده که با بهره‌برداری از آن ۱۵ هزار دانش‌آموز شهرستان از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =