شهردار بیرجند ابقا شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، شهریور ماه امسال بود که زمزمه استیضاح دوباره شهردار بیرجند بر سر زبان‌ها افتاد.

۳ نفر از اعضای شورای شهر بیرجند سئوالاتی را در خصوص شفاف‌سازی مالی و بدهی شهرداری بیرجند مطرح کرده بودند که از پاسخ کتبی و گفتاری شهردار قانع نشدند.

از آنجاییکه بعد از طرح استیضاح شهردار بیرجند به مدت ۲ هفته جلسات علنی شورای اسلامی شهر بیرجند در شهریور برگزار نشد و همچنین با تعطیلات اربعین حسینی و ۲۸ صفر نیز این جلسات در نیمه اول مهر نیز تشکیل نشد لذا فرصت دو هفته بررسی طرح استیضاح شهردار بیرجند به اواخر مهرماه موکول شد.

در جلسه علنی روز دوشنبه دوم آبانماه جاری(۱۴۰۱) با حضور تمام اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند موضوع استیضاح شهردار بیرجند مطرح شد که مجددا سئوال کنندگان از پاسخ ارائه شده قانع نشدند.

در ادامه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر بیرجند، استیضاح شهردار با حضور ۹ نفر از اعضای شورا به رای گذاشته شد که پس از رای‌گیری مخفیانه، ۵ نفر به استیضاح رای مخالف و ۴ رای نیز رای موافق دادند که بدین ترتیب، دومین استیضاح شهردار رای نیاورد و مهدی بهترین دوباره بعنوان شهردار مرکز استان خراسان جنوبی ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس، نخستین استیضاح شهردار بیرجند فروردین ماه امسال کلید خورد که در آن جلسه پس از رای گیری مخفی، ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند رای مخالف دادند و ۳ نفر موافق استیضاح بودند که در نهایت مهدی بهترین در سمت خود باقی ماند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =