۴ دستاورد مهم یک دیدار برای نهبندان و سربیشه

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به همراه شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه‌اش با مدیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا شهرداران و دهیاران نهبندانی و سربیشه از خواسته‌ها و مطالبه‌هایشان گفتند که در نهایت چهار رهاورد مهم برای آنان داشت.

مصطفی نخعی، نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس در ارتباط با دستاوردهای این دیدار گفت: یکی از دستاوردهای این جلسه اختصاص سهمیه قیر به شهرداری‌های نهبندان، سربیشه، مود، شوسف و درح طی امسال بود با این شرط که نسبت به سال گذشته برابر نیاز شهرداری‌ها افزایش قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: همچنین در خصوص ماشین‌آلات سنگین شهرداری‌ها مقرر شد با همکاری دفتر امور شهری و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نسبت به ارائه تسهیلات مورد نیاز از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدامات لازم صورت پذیرد.

به گفته نخعی، دیگر رهاورد این دیدار نیز که به طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد نظر شهرداران برمی‌گشت، مقرر شد سازمان همکاری لازم را از طریق تامین نقدینگی و ارائه تسهیلات مناسب و مورد نیاز داشته باشد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آخرین دستاورد این جلسه هم در خصوص کمک مالی به دهیاری‌ها و تخصیص ماشین‌آلات مورد نیاز به تعدادی از دهیاری‌های حوزه انتخابیه بود که دراین زمینه نیز تصمیمات خوبی گرفته و مقرر شد با پیگیری‌های بعدی بسیاری از مشکلات و مسائل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رفع شود.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =