مدیرعامل بنیاد علوی کشور: پایان تعهدات بنیاد علوی در شهرستان درمیان

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، وحید خاوه ئی، مدیرعامل بنیاد علوی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی از اجرای کامل تعهدات بنیاد علوی در شهرستان درمیان خبر داد و اظهارداشت: کارهای ما در گام اول برای پر کردن خلأ های اصلی و پروژه های مورد نیاز مردم بوده است. 

به گفته وی بنیاد علوی در خراسان جنوبی، طرح ها و پروژه هایی اجرا کرده اما اولویت کارها با درمیان به عنوان شهرستان هدف محرومیت زدایی بود. 

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه درمیان از سال ۹۸ و در قالب تفاهم نامه ای شهرستان هدف برای این نهاد تعریف شده، گفت: کار ما در این شهرستان از سال ۹۹ وارد فاز عملیاتی شد و تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است. 

خاوه ئی با اشاره به این که بنیاد طی سه و چهار سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع خود و در زمینه های مختلف در خراسان جنوبی هزینه کرده است متذکر شد: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار در سال ۱۴۰۱ هزینه شد. 

به گفته وی سال ۱۴۰۱ مبلغ حدود ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان درمیان هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد علوی با استقبال از پیشنهاد استاندار مبنی بر ورود این نهاد به بحث محرومیت زدایی از شهرستان زیرکوه، گفت: با برگزاری نشست‌ های تخصصی و بررسی های میدانی، درخصوص نحوه ورود بنیاد به موضوعات مختلف در این شهرستان اتخاذ تصمیم خواهد شد. 

خاوئی از سفر روز گذشته خود به شهرستان های طبس و خوسف گفت و اظهار داشت: درخصوص بهره برداری هر چه بیشتر بخش خصوصی از ظرفیت بومگردی ها در این دو شهرستان، پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی ویژه را ارائه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت. 

به گفته وی بنیاد علوی برای آموزش کشاورزان در زمینه بهره وری بیشتر نیز آمادگی لازم را دارد. 

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =