ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی صبح امروز جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان اظهار داشت: اولین روز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نیروهای نظامی استان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، برگزاری جلسات تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، دیدار با جهادگران و سنگرسازان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اصلی پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

سردار مهدوی عنوان کرد: امروز هجمه دشمن بر علیه جمهوری‌ اسلامی بسیار بالاست و با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به هماهنگی و هم‌افزایی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند با این اتحاد؛ تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌کنیم و پوزه استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی آنها را همانند گذشته بر خاک می‌زنیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

امیر شاطری فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی در این جلسه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کردند که حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و اقتدار امروز نیروهای مسلح نشان از پیشرفت‌های نظامی، جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: به لطف خدا امروز وحدت مثال زدنی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برقرار است و به واسطه آن توان مقابله با هرگونه تهدید بر علیه نظام و ایران اسلامی را داریم.

سرهنگ شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام و نشان دادن امید و نشاط در جامعه را از ویژگی‌های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: به‌منظور نمایش توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح استان ، برگزاری مانور خودرویی در آستانه هفته دفاع مقدس و سایر برنامه‌ها، آمادگی نیرو‌های مسلح در حوزه دفاع از امنیت جامعه و مقابله با هر گونه ناامنی را به جامعه تزریق خواهد کرد.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =