اتمام بیش از ۸۰ پروژه از محل قیر رایگان در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از نهبندان، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح آسفالت راه روستای دهنوی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: در راستای پروژه‌های واگذار شده به بسیج سازندگی از محل قیر رایگان سال گذشته، مقرر شد به منظور احداث راه روستایی، جاده‌های بین مزارع، مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و پاسگاه‌های انتظامی از قیر رایگان استفاده شود.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰ تن قیر در مورد پروژه‌های استفاده شده است، عنوان کرد: در مجموع تاکنون ۸۱ پروژه به طول ۸۴۰ هزار کیلومترمربع تکمیل شده است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی هنری عنوان کرد: باتوجه به سهمیه قیر سال ۱۴۰۱ که از ابتدای امسال دریافت شده و بیش از ۳ هزار تن است، ۱۰۰ پروژه در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه با ظرفیت‌هایی که جدیدا تحویل شده تعدادی پروژه در هفته دفاع مقدس و تعدادی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: طول پروژه راه روستایی دهنو ۲ هزار و ۲۰۰ متر واعتبار هزینه شده ۲۷ میلیارد ریال است.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سیزده =