تخصیص منابع مصوبات سفر رئیس‌جمهوری آنی و به‌موقع باشد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی امروز در دیدار با معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور اظهارداشت: یکی از روزنه‌های امید مردم برای تسریع در تکمیل طرح‌هایی است که سال‌هاست معطل منابع ملی مانده اجرایی و عملیاتی شدن مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهور  مانده که آن‌چه در این بین بسیار اهمیت دارد تخصیص به موقع این منابع است.

 وی با اشاره به اینکه منابعی که در قالب مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهوری مصوب می‌شود با نظر استاندار است که نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های ناتمام دارد، تصریح کرد: خواسته اول این است که عدالت در اجرایی شدن این مصوبه‌ها مشهود باشد و خواسته دیگر هم این است که تخصیص آن به موقع باشد.

اسحاقی از تخصیص ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای محور ترانزیتی قاین – بیرجند به‌تازگی خبر داد و تصریح کرد: با تزریق این منابع شاهد سرعت در تکمیل این شریان مواصلاتی حیاتی خراسان جنوبی هستیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: این رویه برای تخصیص منابع ١٠ میلیارد تومانی پروژه دانشگاه بزرگمهر قاین نیز ادامه یابد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی پروژه‌های بیمارستان‌های قاین و زیرکوه و سالن‌های ورزشی ناتمام حوزه انتخابیه وی نیز نیازمند تسریع در تخصیص منابع اعتباری مصوب سفر رئیس‌جمهوری است.

اسحاقی یادآور شد: در این جلسه بعد از شنیدن گفته‌های رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور قول تامین اعتبار این مرکز آموزش عالی را به وی داد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =