خبرهای کوتاه ورزشی از خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، یک دوره کلاس بازه آموزی ویژه مربیان درجه ۳ شنا در دو بخش آقایان و بانوان در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور مربیانی از شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، طبس، فردوس و قاین برگزار شد.

در این دوره ۴۵ نفر از مربیان استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به مدت ۵ ساعت با مدرسی فروزان الهیاری مدرس شنا آموزش ها و فنون جدید را آموختند.

چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد نونهالان خراسان جنوبی در بیرجند

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مسابقات کشتی آزاد استان، انتخابی تیم اعزامی به چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در تاریخ ۱۰ شهریور ماه در محل سالن شهید کوشه‌ای بیرجند با حضور ۷ تیم از شهرستان‌های استان برگزار که در پایان با درخشش کشتی‌گیران نونهال بیرجندی به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات با حضور مسؤولان از نفرات و تیم‌های برتر با اهدای مدال و کاپ تجلیل به عمل آمد.

مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت هفته دولت

مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت هفته دولت شهرستان زیرکوه با قهرمانی تیم مدرسه والیبال ونوس پایان یافت.

این دوره از مسابقات با شرکت چهار تیم به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی هلال احمر و به مدت دو روز برگزار شد که در پایان تیم‌های مدرسه والیبال ونوس، هلال احمر و مدرسه والیبال ریحان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور اسحاقی نماینده مردم زیرکوه و قاینات در مجلس شورای اسلامی، علی‌آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین از تیم‌های مقام‌آور با اهدای حکم، تندیس و جوایز تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =