پیش‌بینی ۷۶۶ شعبه اخذ رای در انتخابات پیش‌رو برای خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تعداد شعب اخذ رأی استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳ درصد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شعب اخذ رأی استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ۶۷۷ شعبه است که در سال جاری با افزایش ۱۳ درصدی (۸۹ شعبه) به ۷۶۶ شعبه رسید.

وی تصریح کرد: علت افزایش تعداد شعب اخذ رأی، تسهیل شرایط دسترسی مردم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اظهار داشت: بیش از ۱۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان خراسان جنوبی فعالیت می کنند.

سلیمی با اشاره به تعداد ۷۶۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده برای این دوره از انتخابات، اظهار داشت: بطور میانگین حدود ۲۰ نفر در هر شعبه همکاری می کنند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۱۵ هزار و ۳۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در شعب اخذ رأی  بصورت مستقیم در زمینه اخذ آرای مردم فعالیت دارند.

به گفته وی حدود ۳ هزار نفر به عنوان نیروهای ستادی در ستادهای  استان ، شهرستان ها و بخش ها ( در قالب هیأت‌های اجرایی ، نظارت و بازرسی و ..‌. ) مشغول ارائه خدمات هستند.

پایان پیام

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =