دعوت برای حضور در«میهمانی لاله‌ها»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی خراسان‌جنوبی به مناسبت برگزاری مراسم میهمانی لاله ها فراخوان حضور صادر کرد.

در این فراخوان حضور آمده است: بـسم الله الـرحمـن الـرحیـم

پنـج شـنـبه نوزدهم بـهمن مـاه هـمزمان سالروز بزرگترین عید تاریخ بشر یعنی عید بعثت پیامبر مهر و رحمت و  با هشتمیـن روز از ایــام الله دهۀ مبارک فـجـــــر چهـل و پنجمیـن ســالگـرد پـیـروزی شـکوهـمنـد و غـرورآفـریـن انــقلاب اســلامـی به عنـوان «انقلاب اسلامی؛ قرآن‏ کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و شهادت » نامگذاری شده است.

به پاس جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم، وطن و خانواده‌های معظم و صبور آنان ، در مراسمی با عنـوان «میهمـانـی لالـه‌هـا» مزار شهدای گلگون‌کفن در سطح استان  همزمان با سراسر کشور عطرافشانی، گلباران و شـسـتشـو می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم شهیدپرور و بزرگ منش و قدرشناس خراسان جنوبی در سراسر استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم میهمانی لاله ها، ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تربت پاک شهدای مدافع وطن و حرم ، بار دیگر با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

این مراسم در گلزار شهدای سراسر استان ساعت  ۱۵:۰۰ و در شهر بیرجند در قطعات یک و دو گلزار مطهر شهدا با محوریت قطعه یک برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =