۲۰۰ میلیارد تومان شارژ اعتباری محور نهبندان – سربیشه رسید

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از نهبندان، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جریان حضور در این شهرستان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی استان بودیم و توفیق شده هر روز در یک شهرستان پروژه های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان پروژه های خوب و زیر ساختی به مبلغ بیش از ۳ هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان داریم افزود: پروژه هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان-سربیشه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در ۵ روستا با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد بود.

وی از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از پروژه های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی بخش کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی موانع و دغدغه های تسهیلاتی خود را بیان کنند.

قناعت گفت: مشکلات پروژه شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی رفع خواهد شد.

وی با اشاره به باقیمانده پروژه دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان- بیرجند به طول ۹۵ کیلومتر، گفت: ۵ کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و ۶ کیلومتر دیگر در حال آسفالت است که برای باقی مسیر این مهم پیگیری انجام می شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه موضوع راه ها به جد در دستور کار استان است، متذکر شد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان – سربیشه جذب شده تا این پروژه سرعت بگیرد.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =