۱۴۰۰ دانشجوی خراسان‌جنوبی به اردوی راهیان نور می‌روند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، امروز ۵۰۰ دانشجوی دختر خراسان جنوبی با بدرقه جمعی از مسوولان استانی از حسینیه جماران بیرجند راهی اردوی راهیان نور شدند.

هادی ایمانی، مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در مراسم بدرقه این دانشجویان اظهارداشت: امسال اعزام هزار و ۴۰۰ دانشجو به راهیان در برنامه است که از این تعداد ۴۰۰ دانشجوی پسر به این اردو اعزام شدند و در حال بازگشت هستند.

وی ادامه داد: امروز هم ۵۰۰ دانشجوی دختر راهی اردوی راهیان نور می شوند و ۵۰۰ تا دیگر هم ۲۶ بهمن اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به شعار اردوی راهیان نور امسال با عنوان «ما متحدیم» ادامه داد» شعار اردوی راهیان دانشجویان نیز «دانشجویان مکتب سلیمانی» است.

مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های فرهنگی درنظر گرفته برای بهره مندی بیشتر دانشجویان از اردوی های ارهیان نور اضافه کرد: ۳ برنامه فرهنگی برای دانشجویان در زمان برگزاری اردوی اجرا می شود.

ایمانی به پیشرفت های ایرانی اسلامی بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اکنون کشور به ایران قوی مبدل شده در همه پیشرفت ها جزو ۲۰ کشور اول جهان است.

وی تصریح کرد: استقبال دانشجویان دختر خیلی بیشتر از دانشجویان پسر برای اردوی راهیان نور است و این اقبال را به طور حتم برای حضور در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود.

خودسازی، رسالت اصلی اردوهای راهیان نور است

فهیمه زنگویی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم در این مراسم خطاب به دانشجویان دختر بیان داشت: در راهی بسیار زیبا قدم گذاشته اید و از آن جایی که رسالت راهیان نور خودسازی است، باید با حضور در این راه برای خودسازی خود همت کنید.

 وی با بیان خاطرات خود از حضور در راهیان نور در دوره دانشجویی، خاطر نشان کرد: با توجه به مسایل روز ایران و جنس و شرایط دختران امروز، با شرکت در راهیان نور باید آموخته های خود را از شهدا و خانواده های آنها افزایش دهید.

مدیرکل امور بانوان استانداری اظهار داشت: دانشجویان دختر باید سطح در خواست ها و تفکرات خود را به آن حدی که شایسته دانشجوی ایرانی است، بالا ببرند.

زنگویی تصریح کرد: در شرایطی که یک طرف شعار زن، زندگی، آزادی و طرف دیگر مکتب شهادت است، دختران دانشجو باید به آموخته های خود از مادران شهدا به خوبی عمل کنند. 

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =