خانوارهای تحت حمایت بهزیستی خراسان جنوبی افزایش یافت

بیرجند – ایرنا – مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۳ هزار و ۵۰ نفر در قالب خانوارهای تک نفره معلولان، چند نفره سرپرست معلول و زنان سرپرست خانوار از ابتدای امسال تاکنون به آمار مستمری بگیران تحت حمایت بهزیستی استان اضافه شدند.

علی عرب نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون ۹ هزار و ۹۹۳ نفر مستمری بگیر بهزیستی استان خراسان جنوبی هستند که یارانه آنها امسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی از پرداخت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یارانه و مستمری به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی از ابتدای امسال خبر داد و گفت: برای ۷۲ مددجو که در منزل بستگان زندگی می کنند نیز از شهریور امسال کمک هزینه نگهداری و یارانه به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: خانواده هایی که فرزندانشان را از مراکز نگهداری ترخیص و بشخصه از آنها نگهداری کنند ماهیانه ۱۸۰ هزار تومان یارانه بابت هزینه نگهداری دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت مستمری، خدماتی از قبیل کمک هزینه درمان، خدمات بیمه ای، مسکن، جهیزیه، تحصیل، اشتغال و سایر خدمات نیز به جامعه هدف ارایه می شود.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =