پروژه زائرسرای خراسان جنوبی نیازمند حرکت جهادی است

بیرجند – ایرنا – قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پروژه زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس نیازمند حرکت جهادی مدیران و همکاری مردم و خیرین است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در جلسه هم اندیشی ساخت زائرسرای خراسان جنوبی که با حضور جمعی از مدیران و بیرجندی های مقیم مشهد برگزار شد، گفت: امروز خوشبختانه فضای استان بسیار برای سرعت بخشیدن به امور مناسب است، زیرا هم جایگاه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و باوری که مردم نسبت به خاندان عبادی دارند یک نقطه مثبت است و هم استاندار جدید و دیگر مسئولان استانی همکاری لازم را دارند.
وی افزود: چندی پیش نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امامان جمعه و فرماندهان بسیج برگزار شد که پروژه ساخت زائرسرای استان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شده و به زودی قرار است جلسه ای با شهردار مرکز استان برگزار شود، زیرا نگاه شهردار جدید بیرجند و شورای شهر نسبت به این پروژه بسیار روشن است.
وی گفت: با توجه به اینکه مردم از طریق وقف راحت تر وارد میدان می شوند، لذا نشستی با مجموعه اوقاف پیرامون اوراق مشارکت برگزار شد و به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.
حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: در حال حاضر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و رویکردی که در استانداری و فرمانداری های استان وجود دارد، امیدواریم بتوانیم قدم های خوبی برای زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس برداریم.
وی گفت: با همدلی و همفکری مستقیم و غیر مستقیم مدیران می توانیم پیشرفت هایی خوبی داشته باشیم و رویکرد انقلابی مدیران باعث می شود تا مردم نیز همکاری کنند اما همفکری شما به صورت ویژه می تواند چه در استان و چه در مشهد نتایج خوبی را حاصل کند.
وی اظهار داشت: اقدامات اخیر بنیاد زائر استان پیرامون اعزام کاروان های زیارتی به مشهد مقدس می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و باید از طریق برنامه های مختلف، مردم و خیرین را برای همکاری و ورود به این پروژه مشارکت داد.
بنابر این گزارش قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مراحل ساخت پروژه زائرسرای استان در مشهد مقدس بازدید کرد.
۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =