آمار دستاوردهای انقلاب به طور مقایسه ای ارایه شود

بیرجند – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: آمارها در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به صورت مقایسه‌ای ارائه شود تا تاثیرگذارتر و برای مردم ملموس‌ تر باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز شنبه در نشست کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در شهرستان بیرجند ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه امسال برپا می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی استعدادها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب برپا می شود و دستگاه های اجرایی باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر همکاری همه دستگاه های اجرایی برای برپایی این نمایشگاه افزود: چیدمان غرفه ها و برنامه های فرهنگی در نمایشگاه باید به سبکی باشد که نگاه بازدیدکنندگان را تغییر داده و ۴۰ سال تلاش و جدیت دولت و نظام را به نمایش بگذارد.
وی یادآور شد: یکی از نقش های عمده این نمایشگاه معرفی استعدادها و توانمندی های ۴۰ ساله است که نشان دهد علیرغم همه محدودیت ها قدم های سازنده و با استقامتی برداشته شده است.
علوی مقدم با بیان اینکه دشمنان درصدد بودند ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم گفت: باید با حضور پررنگ ثابت کنیم تمامی نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.
وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد و افزود: از این منظر باید صحنه هایی با موضوع جنگ و افرادی که در دفاع مقدس نقش پررنگی داشته اند با همکاری نهادهایی چون بسیج، سپاه و ارتش به نمایش گذاشته شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر در کنار بیان دستاوردهای سیاسی، فناوری، علمی و زیرساختی به تبیین فرهنگ جهاد و شهادت نپردازیم تمام تلاش ها بی ثمر می ماند.
وی بر دقت در انتقال مفاهیم فرهنگی و ارزشی دفاع مقدس تاکید و بیان کرد: به راحتی از این موضوع نمی توان گذشت و باید به کلیات فرهنگ ایثار و شهادت در نمایشگاه به منظور فراموش نشدن یاد و خاطره شهدا پرداخته شود.
علوی مقدم گفت: دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت های آب، برق، گاز و غیره باید در این نمایشگاه حضور پررنگ داشته باشند تا خدمات نظام در ۴۰ سال گذشته به خوبی دیده شود.
وی یکی از سیاست‌های مهم استاندار خراسان ‌جنوبی را ارتباط صمیمانه‌ تر و نزدیک‌ تر با مردم عنوان کرد و افزود: مدیران نیز باید با همین رویکرد استدلال ها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم را بشنوند و بدانند که مردم متدین هستند و پا روی اصول نمی گذارند.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: صدا و سیما باید بتواند در همه نقاط تمام شبکه ها را روی آنتن ببرد و در این مسیر باید همه دستگاه های اجرایی کمک کنند در نقاط مرزی تلویزیون بیگانه از رسانه ملی در دسترس تر نباشد.
براساس مصوبه این کارگروه، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دهم تا پانزدهم بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برپا می شود.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =