اخبار ورزشی | دارترهای خراسان‌جنوبی بر سکوهای رنکینگ کشور/ معرفی برترین تنیسورهای استان

بانوان خراسان‌جنوبی بر سکوهای اول تا سوم رنکینگ دارت کشور ایستادند و برترین‌ تنیسورهای دومین دوره مسابقات ورزشی کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، با اعلام انجمن دارت کشور بانوان خراسان‌جنوبی طی دو مرحله از مسابقات رنکینگ کشور خوش درخشیدند.

در این ماراتن ملی که به‌میزبانی اصفهان و گیلان برگزار شده است بانوان دارتر نخبه خراسان‌جنوبی جایگاه اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

مریم عرفانیان با کسب ۸۰ امتیاز در صدر جدول رنکینگ دارت بانوان کشور قرار دارد، زهرا رجبی با کسب ۷۰ امتیاز حائز رتبه دوم شد، آتنا بیگمی، شیما کیانوش‌مقدم و ملیحه رجبی جایگاه سوم رقابت‌ها را به‌دست آورده‌اند.

نخستین مرحله از دومین دوره مسابقات دارت بانوان کارمند دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با حضور هفت تیم از گروه‌های یک و دو رقابت‌ها در محل سالن ورزشی مجموعه ولایت بیرجند برگزار شد.

در گروه اول مسابقات دارت بانوان‌ دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی آموزش و پرورش و اداره‌کل زندان‌ها و در گروه دوم رقابت‌ها نیز صنعت و معدن و اداره‌کل بهزیستی بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی ایستادند.

معرفی برترین تنیسورهای دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی

پرونده دومین دوره از مسابقات تنیس روی میز دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با معرفی برترین‌ها در بیرجند بسته شد. در این رویداد ورزشی ۲۴ تیم از ادارات و سازمان‌های دولتی در سالن شهید سرحدی بیرجند به‌رقابت پرداختند.

تیم آموزش پرورش متشکل از سیدحسین حسنی، محسن رمضانی‌درح، محمودرضا مکتب‌داران و امید ایوبی با مربیگری حسن سیارفرد و شهرام ارجمند بر سکوی قهرمانی ایستاد، دانشگاه علوم پرشکی بیرجند متشکل از رجب ارباب‌پور، حمیدرضا عنانی‌سراب، ابراهیم ایوبی و مصطفی سیرجانی با مربیگری و سرپرستی علی ایوبی و رضا شفیع‌نیا نایب قهرمان شد، تیم‌های شرکت مخابرات متشکل از محمدرضا ریس‌باف، محمدابراهیم فلاح و سعید یعقوبی با مربیگری و سرپرستی محمدرضا عباسی و
شرکت گاز با حضور سیامک سیدکابلی، هادی ژاله، حمید سفیدروز، جواد جمالی و محمدمهدی بحری با مربیگری و سرپرستی مصطفی ابراهیم‌آبادی و سیامک سیدکابلی به مقام سوم مشترک دست‌یافتند.

در بخش انفرادی این دوره از مسابقات ۱۲۸ تنیسور به‌صورت تک حذفی به رقابت پرداختند که در پایان مصطفی سیرجانی از دانشگاه علوم پزشکی، محمدرضا عباسپورفرد از ورزش و جوانان، محسن رمضانی‌درح از آموزش پرورش و عبدالله علمی حج و زیارت حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =