جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود+جزئیات

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را نهایتاً تا تاریخ ۷ بهمن سال جاری به همراه سند انتشار آن در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی و تلویزیون به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در رابطه با موضوعات و محورهای این جشنواره بیان کرد: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی و نیز موضوعات آزاد اجتماعی محورهای این جشنواره هستند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و در بخش ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب نیز از دیگر محورهای جشنواره انتخاب شده است، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر و گزارش تلویزیونی برای جشنواره ارسال کنند.

رضایی افزود: فعالان رسانه‌ای می‌توانند فقط پنج اثر برای این جشنواره ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه یک بخش جانبی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر اضافه شده، تصریح کرد: در این بخش فعالان فضای مجازی در سطح شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند که به بهترین پست در بستر شبکه‌های اجتماعی نیز جوائز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان خراسان‌جنوبی عنوان داشت: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرند و هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال‌کننده اثر است.

رضایی ادامه داد: همچنین آثار ارسالی که قالب و محور آن مشخص نشده باشند و یا اشتباه ارسال شوند از رقابت حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسال‌شده حتماً باید از ابتدای سال ۹۸ در یکی از رسانه‌های رسمی منتشر شده باشند، اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه فجر در مرکز استان برگزار و برگزیدگان تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =