ارسال دومین محموله امدادی خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از ارسال دومین محموله کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، محمدرحیم شهریاری اظهار داشت: دومین محموله امدادی به تعداد هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۸۰۰ قوطی کنسروجات و هزار و ۵۰۰ بسته حبوبات و ۲۰۰ قوطی روغن به مناطق سیل‌زده این استان ارسال شده است.

وی افزود: بسته‌های ۷۲ ساعته نیز شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسروجات و خرمای خشک برای ۴ نفر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردم خراسان‌جنوبی همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز بوده‌اند و کارنامه درخشانی در این زمینه دارند.

شهریاری گفت: سیل اخیر خسارت‌های زیادی را در برخی مناطق سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است و مردم نوع‌دوست استان و ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان این استان از طریق شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

وی با اشاره به آمادگی شعب و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال‌احمر در سطح استان، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیرمستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته‌بندی شده را به این اماکن تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی عنوان داشت: هموطنان کشورمان جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان از مسیرهای قانونی اعلام‌شده اقدام کنند.

 گفتنی است: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا IR920120000000000000099999 نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اعلام‌شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =