افشای نقشه‌ استکبار و روشنگری رسالت اصلی رسانه‌ها است

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: براساس فرمایش رهبری از وظایف مهم رسانه‌ها ارائه نقشه‌های شوم استکباری و روشنگری به مردم و آحاد جامعه است که خوشبختانه در این خصوص رسانه‌های استان خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی صبح امروز در دیدار مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران استان خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در خصوص اتفاقات و حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: رسانه‌ها براساس خط و راهبرد تعیین‌شده وارد میدان شده و عمق حوادث را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه رسانه اصلی خون «حاج قاسم سلیمانی» است، بیان داشت: طبق برآوردهای انجام‌شده ۲۵ میلیون نفر پای پیکر مطهر این شهید والامقام (حاج قاسم سلیمانی) در کشور حضور یافتند و همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در کل جهان برای خونخواهی این شهید راهپیمایی و عزاداری کردند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران رسانه‌ها، خبرگزاری‎ها، روزنامه‌ها و فضای مجازی در پوشش‌ مراسم تشییع شهدای مقاومت، تصریح کرد: نقش و فعالیت رسانه‌ها نه‌تنها در این زمینه پررنگ است بلکه در برنامه‌های مختلف بسیج حضور جدی دارند و تلاش‌های این قشر انکارنشدنی است.

رضایی عنوان کرد: در شرایط کنونی که جبهه استکبار تن به تن با جمهوری اسلامی ایران در فضای رسانه‌ای و جنگ سخت کار می‌کند، عمق بصیرت و روشنگری به‌دست رسانه‌ها و خبرنگاران است که فتنه‌های دشمن را برملا و بصیرت‌افزایی کنند.

وی اضافه کرد: براساس فرمایش رهبری از وظایف رسانه‌ها افشای نقشه‌های شوم استکباری و روشنگری به مردم و آحاد جامعه است که خوشبختانه در این خصوص رسانه‌های استان خوش درخشیدند و امیدواریم در همین مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =