۳ محور مواصلاتی خراسان‌جنوبی مسدود شد+ فیلم

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: سه محور مواصلاتی استان در پی بارش شدید باران تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: هم‌اکنون در تمام محورهای استان شاهد بارش باران هستیم و این مهم سبب لغزندگی تمام محورهای استان شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی در پی بارش باران، بیان داشت: سه محور طبس- بشرویه، طبس- اصفهان و طبس به سمت روستای خرو به‌دلیل بارندگی و عبور سیلاب به‌صورت موقت مسدود شد.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی تبیین کرد: محور کریمو به کاخک به خاطر ریزش کوه و وجود گل و لای شب گذشته به‌صورت موقت مسدود شده بود که با تلاش راهداران در مدت زمان بسیار کوتاهی بازگشایی شد.

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون در گردنه پدران محور بیرجند- سربیشه و گردنه ثمن‌شاهی محور قاین- بیرجند به‌دلیل تشکیل مه، دید افقی کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و پرهیز از شتاب در شرایط جوی نامساعد به‌علت کاهش دید افقی بسیار ضروری است.

براساس پیش‌بینی ادا‌ره‌کل هواشناسی خراسان‌جنوبی، سامانه بارشی که از شنبه شب وارد استان شده طی امروز و فردا با رگبار شدید باران، رعدو برق و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =