محدودیت‌‌های کرونایی در خراسان جنوبی/ از تعطیلی تفرجگاه‌ها تا بازگرداندن ۱۰۰۰ خودرو

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان‌ جنوبی، از تشدید نظارت و محدودیت‌های پلیس استان در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن شجاعی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و در اجرای این طرح امسال در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، تمامی اماکن تفریحی، زیارتی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل است.

وی افزود: سه هزار نیروی پلیس در این مدت فعالیت می‌کنند و چنانچه کسی به توصیه‌ها و هشدار‌های بهداشتی عمل نکند پلیس به جد برابرقانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان‌ جنوبی، با بیان اینکه این طرح فقط با هدف شکست کرونا در حال اجرا است گفت: در ۱۳ ایستگاه ورودی و خروجی شهر‌های استان تاکنون هزار دستگاه خودرو برگشت داده شده‌اند.

شجاعی‌نسب به شهروندان توصیه کرد: مردم عزیز تمامی مسافرت‌های درون و برون‌شهری خود را کنسل کرده و در خانه بمانند تا از شیوع این ویروس منحوس پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از اصناف نیز خواسته شده، درب مغازه‌هایشان را ببندد ادامه داد: خوشبختانه اکثر بازاریان و کسبه مشارکت کرده ودر این راستا نیز با کسانی که به نوعی نسبت به اجرای این طرح بی‌توجهی کردند تذکرات لازم داده شد و ۱۹ واحد صنفی متخلف در سه روز گذشته پلمپ شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی بر مشارکت و همراهی مردم با پلیس تأکید کرد و گفت: بدون همکاری ومشارکت مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =