رزمایش «شهدای مدافع سلامت» فردا در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا از نوزدهم فروردین‌ماه جاری در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

سردار علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح و بسیجی در عرصه سلامت و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: این نیروها با تمام توان خود در کنار مردم قرار دارند.

وی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: این رزمایش از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه از شهر بیرجند به‌عنوان مرکز استان آغاز و به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در سطح تمام مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رزمایش با همکاری بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری برگزار می‌شود.

قاسمی از ضدعفونی کردن اماکن، معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر در قالب این رزمایش خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده توسط وزارت بهداشت در خصوص ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =