«اکبرپور» رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌جنوبی شد

اعضای مجمع انتخاب رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌جنوبی به «سامان اکبرپور»اعتماد کرد و او را به مدت چهار سال به‌عنوان سکاندار هیأت برگزید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخاباتی هیأت اتومبیلرانی وموتورسواری خراسان‌جنوبی ظهر امروز به مدیریت رئیس فدراسیون و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

تعداد ۱۲ نفر از ۱۴ عضو اصلی مجمع انتخاب رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌جنوبی متشکل از نماینده‌های مربیان، داوران، ورزشکاران، رؤسای هیئات ‌شهرستان‌ها، باشگاه‌ها و آموزش و پرورش شرکت داشتند.

سامان اکبرپور و حمید نادی‌مقدم در سمت کاندیداتوری ریاست هیأت به‌مدت ۱۰ دقیقه به ارائه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود در راستای جذب نظر حاضران برای کسب آراء پرداختند.

سامان اکبرپور خواستار حمایت مالی و معنوی فدراسیون از استان‌های کمتر توسعه‌یافته شد و گفت: هزینه بالای اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی منطقه‌ای و کشوری و گرانی موتور و لوازم آن خیلی از استعدادهای بالقوه و پتانسیل‌های موجود را به هدر می‌دهد.

وی خواستار راه‌اندازی مدرسه موتورسواری بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی، برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی کویرنوردی به‌میزبانی کویر لوت، برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیان و رفع موانع فرهنگی برای موتورسواری بانوان مرکز استان و شهرستان‌ها شد.

حمید نادی‌مقدم دیگر نامزد ریاست هیأت نیز خواستار پیگیری برنامه‌ها و راهکارهای رئیس اسبق هیأت در راستای مناسب‌سازی پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌جنوبی در شهرستان‌ها، شبیه‌سازی آموزش مجازی رانندگی، طرح سه‌گانه موتورکراس شد.

در ادامه با دستور سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشورمان مرحله رأی‌گیری مجمع انتخاب رئیس هیأت خراسان‌جنوبی آغاز شد و پس از اخذ آراء از مجموع ۱۲ رأی مأخوذه سامان اکبرپور با کسب ۱۱ رأی به‌مدت چهار سال به‌عنوان سکاندار هیأت برگزیده شد.

ازسوی رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌جنوبی مهندس قلاسی، دکتر ثقه‌الاسلامی و مژگان شریفی به‌عنوان اعضای هیأت رئیسه معرفی شدند.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز در این مجمع، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی به لحاظ نیروی انسانی و امکانات سخت‌افزاری در شرایط خوبی قرار دارد که باید در دو حوزه همگانی و قهرمانی جایگاه مناسب خود را پیدا کند.

مازیار ناظمی افزود: نگاه فدراسیون و بالطبع هیئات ورزشی استان‌ها در راستای ساختارسازی، درآمدزایی و ارزش‌گذاری در فعالیت‌های توسعه‌ای است.

وی با بیان اینکه جایگاه نائب رئیس بانوان هیأت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری تعریف شده، خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری و مطالبه‌گری بانوان در مسؤولیت‌ها، برگزاری مسابقات و آموزش‌های دوره‌های داوری و مربیگری باید در اولویت هیأت‌های استان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =