لزوم پای کار آمدن مدیران برای حل مشکلات مردم/ لزوم فرهنگ‌سازی در مصرف آب

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف آب تأکید کرد و افزود: باید همه رسانه‌ها به‌خصوص صدا و سیما و همچنین حوزه‌های علمیه در تبیین این فرهنگ اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: تا قبل از مسؤولیت نمایندگی در سطح استان کار فرهنگی می‌کردم اما اکنون به‌دلیل وظیفه نمایندگی، بخش مهم کار این است که تمام حوزه انتخابیه را چند بار مورد بازدید قرار دهم و از نزدیک با مردم دیدار کنم.

وی افزود: موضوعی که در این دیدارها مطرح است این است که مردم همه کمبودها را به نماینده مطرح می‌کنند، در حالی که وی نه عامل اجرایی است و نه اعتبارات و بودجه‌ای در دست دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:از مزایای دهگردشی این است که مسؤولان شهرستانی هم در این بازدیدها همراه می‌شوند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و بررسی می‌کنند.

خسروی بیان داشت: بنده هم عمده مشکلات را پس از احصا و در حد توان، در زمان خودش به مسؤولین مربوطه منتقل و برای رفع آن پیگیری می‌کنم اما ضروری است که همه مدیران شهرستانی هم برای حل مشکلات مردم پای کار باشند.

وی با بیان روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه «مزه آب، مزه حیات است» بر اهمیت آب تأکید کرد و گفت: بعضی از روستاها کم آب دارد ولی بعضی اصلا آب ندارد و باید در این خصوص مشکلات مردم مرتفع شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین بر فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف آب تأکید کرد و افزود: باید همه رسانه‌ها به‌خصوص صدا و سیما و همچنین حوزه‌های علمیه در تبیین این فرهنگ اقدام کنند.

خسروی‌اسفزار ادامه داد: در جهت رفع مشکلات آب روستاها، باید مدیریتی انجام شود که نه پیمانکار از سرمایه‌گذاری‌اش پشیمان شود و نه حقوق مردم و کشاورزان پایمال نشود.

وی از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان خواست تا مشکلات و اولویت‌ها در تأمین آب، مفید و مستدل جمع‌آوری شود تا اگر نیاز باشد در سطح کلان هم مورد پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =