تولیدات فرهنگی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده حمایت می‌شود/ ۳۱ تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده، توسعه اجتماعی جوانان و آسیب‌های فضای مجازی حمایت می‌شود.

مهدی قناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده و حمایت می‌کند.

وی افزود: این حمایت در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارتقای مهارت آموزشی با انتخاب آگاهانه و زندگی زناشویی سالم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تولیدات در قالب فیلم (مستند، کوتاه، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، ۳۰ ثانیه‌ای)، برنامه تلویزیونی، پویا نمایی(انیمیشن)، کتاب و کتابچه آموزشی (دیجیتال)، اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور با موضوعات حوزه ازدواج و خانواده و توسعه اجتماعی جوانان مورد حمایت این سازمان است.

قناد یادآور شد: محتوای آثار تولیدی و ارائه شده باید در حوزه مسائل روز جوانان، ازدواج و خانواده، کنترل و کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش جمعیت، عفاف در خانواده، فرهنگ‌سازی مشاوره ازدواج و خانواده، سبک زندگی، سلامت و آسیب‌های فضای مجازی باشد.

وی با اشاره به پرهیز از سیاه‌نمایی و بیان دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات در محتوای آثار تولیدی، متذکر شد: آثار تولیدی باید دارای قابلیت بارگذاری و پخش در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به‌کارگیری شیوه‌های خلاقانه محتوای آثار در قالب‌های جذاب، تکراری نبودن اثر و استفاده از طنز در محتوای تولیدی باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: جلوگیری از پرداختن صرف به موضوعات بدون توجه به بعد آموزشیِ- هدفمندی اثر در محتوای تولیدی، دارا بودن نگاه مؤثر در ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مسائل و دغدغه‌های جوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی مبتنی بر عدم کپی‌برداری و تولید محتوای غیر علمی و تکراری کلیه آثار مورد نظر است.

قناد با اشاره به شیوه ارسال آثار فرهنگی، هنری و آموزشی، افزود: متقاضیات می‌تواند با مراجعه به سایت اداره‌کل ورزش و جوانان نسبت به تکمیل فرم شماره یک اقدام و مستندات خود را در قالب پروپوزال طرح و پیش‌بینی هزینه تولید به دفتر معاونت جوانان پست نمایند.

وی آخرین مهلت آثار فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده مورد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی را ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =