گلایه «آیت‌الله عبادی» از گرانی چادر مشکی و نایاب شدن لباس‌های عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با ابراز تأسف از انواع لباس‌های غیرمتعارف و غیراسلامی در سطح بازار، گفت: چادر مشکی و لباس‌های عفاف و حجاب بسیار گران و نایاب است که مسجد می‌تواند در این زمینه از مسؤولان مطالبه کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان، اظهار داشت: اگر کارکردهای مسجد آنچنان که باید و شاید تحقق پیدا کند، افکار عمومی جامعه براساس ارزش‌های اسلامی و بصیرت دینی در مقابل دشمن عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به ایجاد فرصت‌های مناسب و ارزشمند به برکت انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمن‌ها به‌دنبال گرفتن فرصت‌ها از انقلاب اسلامی هستند تا آرمان‌های انقلاب که همان اسلام است در جامعه پیاده نشود گرچه دشمن به اهدافش نرسیده ما هم به‌طور کامل به آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیده‌ایم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در بخش نرم‌افزای مساجد یعنی فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی باید طرح‌های کارشناسی، زمان‌بندی و نظارت وجود داشته باشد، افزود: اگر طرح‌های کارشناسی و علمی برای هر روز و مناسبتی در اختیار امام جماعت قرار گیرد، او می‌تواند مخاطبان خود را بصیرت و پرورش دهد.

عبادی با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه، یادآور شد: ماجرای کشتار مظلومانه مردم در مسجد گوهرشاد، شناسایی یک مسئله استعماری برای تسلط استعمار غرب بر جهان بود و کارشناسی کرده‌اند که اگر بتوانند زنان مسلمان را از عفاف و  حجاب دور کنند یعنی کشور را تصرف کردند.

وی متذکر شد: وقتی چادر تبدیل به لباس‌های زننده و کوتاه شده باید بر خود بلرزیم و خوابمان نبرد چراکه این قضیه از مسلسل‌های رضاخان بسیار خطرناک‌تر است بنابراین باید در زمینه عفاف و حجاب از اساتید دانشگاهی و فرهنگیان کمک گرفت و همراه با ائمه جماعت در مساجد و همه فضاهای جامعه به این مسئله مهم پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با ابراز تأسف از انواع لباس‌های غیرمتعارف و غیراسلامی در سطح بازار، مطرح کرد: چادر مشکی و لباس‌های عفاف و حجاب بسیار گران و نایاب است که مسجد می‌تواند در این زمینه از مسؤولان مطالبه کند.

 عبادی با تأکید بر اینکه تفکر فمنیست به‌دنبال ایجاد شکاف اختلاف در بین زنان و مردان و فروپاشی خانواده‌ها است، عنوان کرد: استعمار می‌خواهد زنان جامعه ما را از اعتقاداتش و محیط خانواده و پرورش و تربیت فرزند دور کند و متأسفانه ما هیچ برنامه‌ای در مقابل استعمار نداریم در حالی که مسجد می‌تواند در این زمینه نقش ایفا کند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =