تغییر استاندار خراسان‌جنوبی مسکوت شد

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: وزارت کشور اعلام کرده فعلا تغییر استاندار خراسان‌جنوبی در حالت مسکوت است اما تا کی این وعده ادامه خواهد داشت ما اطلاع دقیقی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بیرجند یکی از مصادیق امر به معروف را سفارش همدیگر به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم ذکر کرد.

وی به طرح ممنوعیت و محدودیت کشت برنج در سایر استان‌ها اشاره و با بیان اینکه برای محصولات کشاورزی استراتژیک استان خراسان‌جنوبی نیز می‌توان این طرح را پیگیری کرد، بیان داشت: اگر بخواهیم موفق باشیم این امر در کنار همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی محقق می‌شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به بحث ‌جابه‌جایی ‌‌استاندار خراسان‌جنوبی‌ طی چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: گفت: تغییر استانداران در چند ماه باقی مانده از دولت شاید تنها فرصتی برای آشنایی با مدیران آن استان فراهم کند اما اقدام عملی خاصی صورت نخواهد گرفت.

خسروی‌اسفزار خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم و نخبگان حوزه و دانشگاه استان از این جابه‌جایی ابراز ناراحتی می‌کنند چرا که از عملکرد و خدمات «معتمدیان» در این استان رضایت دارند.

 وی با تأکید بر اینکه تغییر استاندار در شرایط فعلی توسعه هر دو استان را متوقف می‌کند، عنوان کرد: وزارت کشور اعلام کرد؛ فعلا تغییر استاندار خراسان‌جنوبی در حالت مسکوت است اما تا کی این وعده ادامه خواهد داشت ما اطلاع دقیقی نداریم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =