برنامه‌های محرومیت‌زدایی نهبندان اجرا شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پروژه‌های عمرانی تعریف شده در راستای محرومیت‌زدایی شهرستان نهبندان باید براساس برنامه زمان‌بندی آن به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با فرماندار شهرستان نهبندان، اظهار داشت: تمام برنامه‌های تعریف شده در راستای محرومیت‌زدایی از این شهرستان باید با جدیت دنبال شود و در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به سفر رهبر انقلاب به شهرستان نهبندان، بیان داشت: هدف اصلی از این سفر، تأکید بر رفع مشکلات این منطقه بوده لذا باید تمام هم و غم مدیران نیز بر رفع موانع موجود در راستای تأکیدات رهبری باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از این مشکلات با تدوین سند توسعه و همچنین اجرایی شدن تفاهم‌نامه منعقده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت رفع می‌شود.

معتمدیان ادامه داد: موضوعات تفاهم‌نامه ستاد اجرایی و بنیاد برکت باید تا حصول نتیجه نهایی با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که باید در اولویت برنامه‌های فرمانداری قرار گیرد، بحث پیگیری استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ به‌منظور آبرسانی به روستاهای شهرستان است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدت زمان تعیین شده برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از این فرصت (ماده ۵۶) باید مدنظر مدیران باشد، تبیین کرد: همراهی و انسجام مدیران، بهترین راهکار برای پیش بردن سریع اهداف و برنامه‌ها است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =