بسته خبری پلیس| از طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر تا کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از اجرایی‌شدن طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این مرحله هشت معتاد متجاهر دستگیر و یک پاتوق مصرف مواد مخدر پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شاهوردی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم، امنیت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان پرخطر و در اجرای برنامه‌های ابلاغی و اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر، با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده، بررسی میدانی از محلات آلوده شهر، پارک‌ها، فضاهای سبز، آرامستان، پاتوق‌خانه‌ها و مخروبه‌ها انجام شد.

 هفت محله و نقطه آلوده به مواد مخدر در مرکز استان پاکسازی و در همین راستا هشت معتاد پر خطر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شدند

 

وی بیان داشت: با همکاری مأموران و نهادهای دخیل، هفت محله و نقطه آلوده به مواد مخدر در مرکز استان پاکسازی و در همین راستا هشت معتاد پر خطر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد مردان و زنان تحویل شدند و یک پاتوق مصرف مواد مخدر نیز پلمب شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت سراسری با قوت ادامه خواهد داشت و پلیس اجازه جولان به سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز در طبس

«محمود علیپور» فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموارن فرماندهی انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای فرعی این شهرستان به یک خودروی پژو مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به ایست مأموران متواری شد.

در بازرسی از خودرو دو قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه و سه عدد دوربین مخصوص شکار کشف و در پاکسازی محل تردد خودرو، لاشه یک رأس قوچ وحشی، دو رأس کل وحشی و یک قطعه تیهو نیز کشف شد

 

وی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو دو قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه و سه عدد دوربین مخصوص شکار کشف و در پاکسازی محل تردد خودرو، لاشه یک رأس قوچ وحشی، دو رأس کل وحشی و یک قطعه تیهو شکار شده نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس مطرح کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهمان دستگیر شده به همراه خودرو و اموال مکشوفه به ستاد انتظامی شهرستان طبس منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف احشام قاچاق در سربیشه

«احمدرضا کارگر» فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت زامیاد حامل احشام مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

مأموران پس از متوقف و بازرسی خودرو تعداد ۱۸ رأس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بود را کشف کردند

 

وی با بیان اینکه مأموران پس از متوقف و بازرسی خودرو تعداد ۱۸ رأس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بود را کشف کردند، تبیین کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

«محمود پارسافر» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران یگان تکاوری امام سجاد(ع) دهسلم اخباری دریافت کردند که قرار است محموله‌ای از مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی استان سمنان به شهرهای مرکزی کشور حمل شود که مراتب پیگیری و به استان سمنان اعلام شد.

مأموران فرماندهی انتظامی استان سمنان به محور «شاهرود- میامی» اعزام شدند و خودروهای عبوری را در این محور به صورت نامحسوس کنترل کردند

 

وی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی استان سمنان به محور «شاهرود- میامی» اعزام شدند و خودروهای عبوری را در این محور به صورت نامحسوس کنترل کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مأموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیات پلیسی متوقف کردند که در بازرسی از خودرو ۱۰۶ کیلوگرم تریاک کشف و سه متهم دستگیر شد.

پارسافر در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =