برگزاری جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره سراسری ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با هدف بهره‌گیری از تجربه‌های برتر مدیران، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

ایرج مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: جشنواره سراسری«ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» ویژه فرهنگیان و دانشجویان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های یادگیری مؤثر، زیرساخت‌ها، الگو‌های تربیتی مؤثر نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دانشجویان، معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند آثار خود را تا پنجم شهریورماه از طریق سامانه www.sci.cbo.ir به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمایند.

مهدی‌زاده یادآور شد: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی و کاریکاتور، پیشنهادات مؤثر و کاربردی قابل ارائه است.

وی در ارتباط با عدم دسترسی برخی از دانش‌آموزان به گوشی هوشمند و یا نبود زیرساخت‌های لازم برای حضور در فضای مجازی برای شرکت در این جشنواره، خاطرنشان‌کرد: ارائه ایده‌ها در بخش آموزش ترکیبی غیرحضوری و حضوری، می‌تواند به استمرار آموزش در دوران کرونا کمک نماید.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در ۲۰ موضوع برگزار و از سه نفر برتر هر موضوع تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مهدی‌زاده بیان داشت: برگزاری این جشنواره می‌تواند فرصت خوبی برای ایفای نقش مدیران، فرهنگیان، معلمان، دانشجو معلمان و دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در ارائه ایده‌های کاربردی و کمک به آموزش در شرایط خاصی مانند کرونا باشد.

وی افزود: با توجه به اعلام شروع سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ از ۱۵ شهریورماه ضرورت دارد راهکارهای ارائه شده تا آغاز سال تحصیلی جدید اجرایی شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =