۱۰ کامیون حامل ۱۱۲نفر شتر غیر مجاز در مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان توقیف شدند

ابتدای امسال تعداد ۱۰ کامیون حامل ۱۱۲ نفر شتر فاقد مجوز حمل بهداشتی غیر مجاز که در مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان در تردد بودند توسط پست قرنطینه دامپزشکی و هوشیاری نیروهای انتظامی توقیف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی طبس گفت: افراد متخلف که در زمینه حمل و نقل شتر خارج از ضوابط بهداشتی فعالیت داشتند به ۴ ماه حبس تعزیری و جریمه نقدی محکوم شدند.

هادیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت قرنطینه و کنترل بهداشتی حمل و نقل دام و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار و مشترک بین انسان و دام این شبکه از ابتدای امسال تعداد ۱۰ کامیون حامل ۱۱۲ نفر شتر فاقد مجوز حمل بهداشتی غیر مجاز که در مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان در تردد بودند توسط پست قرنطینه دامپزشکی و هوشیاری نیروهای انتظامی توقیف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۸ متهم دستگیر که ۵ نفر به حبس تعزیری و ۲  نفر به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

رئیس دامپزشکی طبس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان طبس در مجاورت استان‌های یزد، اصفهان،کرمان، سمنان و خراسان رضوی و در مسیر اصلی تردد و نقل و انتقال دام و فرآورده‌های خام دامی  قرار دارد و مسیر اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور محسوب می‌شود، کنترل محموله‌های دامی، فرآورده‌های خوراکی و غیر خوراکی حائز اهمیت است.

دیدگاهی در “۱۰ کامیون حامل ۱۱۲نفر شتر غیر مجاز در مسیرهای فرعی و اصلی شهرستان توقیف شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =