راهپیمایی نمازگزاران جمعه طبس در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل

نمازگزاران جمعه طبس بعد از اقامه نماز در راهپیمایی از محل مسجد جامع کبیر تا چهار راه هیات صاحب الزمانی(عج) طبس در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد «اسرائیل کودک کش نابود باید گردد» برآوردند.

خبر طبس: نمازگزاران جمعه طبس بعد از اقامه نماز در راهپیمایی از محل مسجد جامع کبیر تا چهار راه هیات صاحب الزمانی(عج) طبس در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد «اسرائیل کودک کش نابود باید گردد» برآوردند.

به گزارش خبر طبس، در پایان مراسم نماز جمعه شهرستان طبس، مردم موحد و همیشه در صحنه شهرستان با حرکتی مردمی راهپیمایی نموده و در جهت حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین شعارهایی را علیه استکبار جهانی سر دادند.

از مهمترین شعارهای مردم در این راهپیمایی می‌توان به شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل کودک کش نابود باید گردد»، «غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود»، «یابن الحسن مهدی بیا غزه شده کرب و بلا» و «حامی صهیونیست بود آمریکا، مرگ بر اسرائیل و بر آمریکا» اشاره کرد.

دیدگاهی در “راهپیمایی نمازگزاران جمعه طبس در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل

  1. بهتر است در تمام خبرها نام کودک کش اسرائیل همیشه و در همه جا از این کشور قاصب نام برده شود حتی در کنفرانس های بین المللی این نام برای اسرائیل اورده شود تا این کشور کمی در برابر کشورهای دیگر خجالت بکشد البته اگر بکشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =