کشف ۹۷ کیلو مواد افیونی در «سربیشه»

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۹۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش و تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای فرعی این شهرستان حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال حرکت بود مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۹۷ کیلو مواد مخدر شامل ۶۹ کیلو حشیش و ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرشید اضافه کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =