کشف محموله حشیش و تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در"سربیشه"

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسن شجاعی نسب”، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز به رسانه های گروهی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “سربیشه” اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی این شهرستان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان “سربیشه” به یک خودروی پیکاپ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده پیکاپ به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچیان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با ۲ دستگاه موتورسیکلت راه پاک کن با استفاده از پستی و بلندی منطقه از صحنه متواری شدند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان این که تحقیقات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد؛ تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی پیکاپ ، ۴۱۷ کیلو تریاک و ۵۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع این عملیات بیش از ۴۶۷ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شده است؛ خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =