انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر بیرجند از وظایف ذاتی شهرداری است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر در راستای مدیریت شهری، صورت می گیرد و از وظایف ذاتی شهرداری ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهرداری بیرجند ملزم است راه دسترسی به مجموعه کارگاهی صنوف آلاینده را تأمین کند، متذکر شد: در صورت امکان از محل اعتبارات عمران شهری به اجرای این راه دسترسی کمک صورت خواهد شد.

عباس زاده تصریح کرد: در راستای افزایش ایمنی باند قدیم فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، لازم است چند تیر برق حذف شود اما این اقدام، به وضعیت ایمنی جاده مواصلاتی و میدان فرودگاه خدشه وارد می کند.

وی ادامه داد: لازم است در راستای تأمین توأمان امنیت و روشنایی باند قدیم و جاده مواصلاتی فرودگاه، همه جوانب امر مورد بحث و نظر کارشناسی حوزه های متولی به ویژه پلیس راهور قرار گیرد و در جلسه آتی شورای ترافیک استان در خصوص آن تصمیم گیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد:  در راستای ایجاد تقاطع غیر همسطح در شهر بیرجند نیز در جلسه گذشته، پس از استماع نظرات شهرداری و مشاور طرح،مقرر شد شهرداری بر اساس اولویت های مدیریت شهری نسبت به تعیین مکان های دارای اولویت اقدام نماید تا در جلسه آتی مورد تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =