فرماندار ویژه طبس: هر نفر یک فرهنگ ساز برای ازدواج باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: به جوانان برای امر ازدواج کمک کنیم چه از طریق مالی، هزینه های ازدواج، کار و موارد دیگر، هر نفر خود می‌تواند فرهنگ سازی کند.

به گزارش طبس نیوز، در نشست خبری یکشنبه شب که در محل ساختمان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس که با موضوع «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» برگزار شد مسئولین برخی از ادارات و بانک های ملی، توسعه تعاون، کشاورزی و سپه حضور داشتند.

علی اکبر رحیمی در خصوص سایت ۷۹ هکتاری گفت: مناقصه آب و فاضلاب انجام شده و منتظر اعتبار برای گرفتن لوله هستند ولی برای خانه هایی که نشستند، به صورت انفرادی آبرسانی می‌شود.

وی افزود: برای برق آن نیز از شهردار خواستیم جدول کشی را انجام دهند و چندین بار هم تاکید کردیم، اداره برق می‌گوید تا جدول کشی انجام نشود نمی‌توانیم ستون برق قرار دهیم چرا که ممکن است ستون در خیابان بیفتد و منجر به حادثه شود.

وی در مورد سایت ۵۰ هکتاری هم گفت: آب و برق آن انجام شده و مخابرات مانده، برای آسفالت هم در حال برنامه‌ریزی هستیم که در حال حاضر دو خیابان اصلی آسفالت شود و معمولا برای جلوگیری از خراب شدن آسفالت، حدود ۷۰ درصد کوچه که ساخته شود، آسفالت می‌شود.

وی از واگذاری پیش از آماده سازی سایت ۳۵۰ هکتاری انتقاد کرد و گفت: زمین باید آماده سازی و سپس تاسیسات جای‌گذاری شود، عرض خیابان مشخص و جدول گذاشته شود که ستون قرار بگیرد و بین جدول ها فواصل استانداردی برای گاز و آب قرار بگیرد.

وی گفت: از نظر من باید محوطه سازی انجام می‌شد ولی متأسفانه با عجله زمین ها واگذار شد، اکنون از مردم عزیز تقاضا داریم تحمل کنند تا کار سریع‌تر پیش برود و زمین ها آماده سازی شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی از بانک هایی که دعوت شدند و در جلسه حضور نداشتند نیز انتقاد کرد و از معاون خود خواست که این موضوع را با جدیت پیگیری کند و پاسخ بگیرد.

بالاترین مقام اجرایی در شهرستان طبس از ادارات خواست قانون جوانی جمعیت را تکلیف کنند همه بخوانند، آزمون بگیرند و جایزه ای هم در نظر بگیرند، کسانی هم که خواندند برای خانواده خود توضیح دهند.

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: به جوانان برای امر ازدواج کمک کنیم چه از طریق مالی، هزینه های ازدواج، کار و موارد دیگر، هر نفر خود می‌تواند فرهنگ سازی کند.

فرماندار ویژه طبس از شرکت ممرادکو که برای ازدواج و فرزندآوری آوری جایزه قرار دادند، قدردانی کرد.

خبرنگار: ساره نجفی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =