جابجایی چهار هزار و ۷۰۱ مسافر از طریق فرودگاه طبس در طی سال گذشته

سلامی مدیر فرودگاه های خراسان جنوبی از جابجایی چهار هزار و ۷۰۱ مسافر از طریق فرودگاه طبس در طی سال ۱۳۹۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،سلامی با اشاره به فعالیت های فرودگاه طبس در سال گذشته بیان کرد: در این مدت تعداد ۸۱ پرواز از مقصد این فرودگاه انجام شده که طی این پروازها دو هزار و ۵۰۷ نفر جابجا شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۹ پرواز خروجی فرودگاه طبس، کار حمل و نقل دو هزار و ۱۹۴ مسافر را بر عهده داشته است.

به گفته مدیر فرودگاه های خراسان جنوبی در مجموع طی سال گذشته چهار هزار و ۷۰۱ مسافر از طریق فرودگاه طبس جابجا شدند.

سلامی با بیان اینکه در این مدت میزان ۲۹ هزار و ۳۲۶ تن بار توسط فرودگاه طبس جابجا شده است، بیان کرد: ۱۳ هزار و ۲۲ تن از این مقدار بار ورودی و ۱۶ هزار و ۳۰۴ تن نیز بار خروجی بوده است.

منبع:مهر

3 دیدگاه دربارهٔ «جابجایی چهار هزار و ۷۰۱ مسافر از طریق فرودگاه طبس در طی سال گذشته;

  1. با سلام
    آمار خوب است.
    در مقابل تعداد زیادی مسافر که از طریق خطوط هوایی منتقل می شوند، با این همه تحریم باز هم تعداد کشته های این خط به مراتب کم است، نه اینکه بخواهم کشته شدن چند نفر مظلوم و بی گناه را توجیه کنم، نه می خواهم بگویم:
    هواپیمای ایر باس آلمان که در روزهای اخیر در کوه های آلپ سقوط کرد، همه دیدید مسئولانی که نه دین و نه ایمانی دارند، به چه سرعت گزارشی قانع کننده به مردم اعلام کردند و برای ابراز هم دردی با خانواده قربانیان، آنها را برای وداع با عزیزانشان به محل سانحه بردند، که خانواده دو خبرنگار ایرانی هم با هزینه همین شرکت در این مراسم شرکت کرده اند.
    ولی در کشور ما که برخی از مسئولان دم از اسلام و انسانیت می زنند، بعد از گذشتن چند ماه هنوز گزارشی قاطع به مردم یا لااقل به خانواده قربانیان نداده اند. مگر چه می شود ، مسئولی که اجازه پرواز به این هواپیما را داده به صورت لسانی از مردم عذر خواهی کند. درست است با عذر خواهی قربانیان زنده نخواهند شد، ولی پشت مردم گرم می شود که مسئولینی دارند که مسئولیت پذیر هستند.
    به امید آن روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =