۶۰ درصد فرهنگیان خراسان جنوبی عضو کانون های بسیج هستند

بیرجند- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: ۶۰ درصد از جامعه فرهنگیان استان عضو کانون های بسیج هستند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حسین حاجی زاده صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مجموع کل فرهنگیان جامعه هدف استان ۱۴ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه هشت هزار بازنشسته فرهنگی در استان وجود دارد، افزود: ۶۰ درصد از جامعه هدف فرهنگیان که حدود هشت و هزار و ۵۰۰ نفر می‌شوند، بسیجی هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۱۸ حلقه صالحین ویژه فرهنگیان در استان وجود دارد، گفت: ۱۳ کانون بسیج فرهنگیان در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: از مجموع کانون‌های بسیج فرهنگیان ۱۱ کانون در شهرستان‌ها، یک کانون در مرکز استان و یک کانون در منطقه عش آباد دستگردان فعال است.

حاجی زاده با بیان اینکه شورای عالی بسیج دارای ۲۰ عضو فعال است، بیان کرد: همچنین ۹ کارگروه شامل بانوان، اقتصادی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی، کارگروه مطالبات رهبری، تعلیم و تربیت، کارگروه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در شورای عالی بسیج سازمان دهی شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی سازمان بسیج فرهنگیان تحقق بسیج در نظام آموزش و پرورش است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بسیج در تقویت نسل آگاه و تقویت نظام آموزش و پرورش از دیگر اهداف سازمان بسیج فرهنگیان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری بتوانیم نسلی آگاه و تربیت یافته اهل بیت(ع) تحویل جامعه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =