بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه در بخش فروسیلیس طبس سرمایه گذاری می‌کند

تیم سرمایه گذاری آلمان -قزاقستان و پیمانکار چینی در بخش فروسیلیس آلومینیوم از ۳۰ مهر در شهرستان طبس مستقر می شوند.

به گزارش طبس نیوز، در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی جهت ورود سرمایه‌گذاران آلمان- قزاقستان در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید، سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس خواستار همکاری و هماهنگی همه جانبه دستگاه‌ها شد و اعلام کرد: تمام دستگاه ها کمک نمایند تا سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیون دلاری در طبس انجام شود.

در ادامه دکتر بهروزی جانشین دبیر ستاد سرمایه گذاری استان نیز با تأکید بر این مطلب افزود: طبس زمینه رشد و سرمایه‌گذاری فراوانی برای استان دارد و از این ظرفیت باید استفاده شود.

در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات آب، برق و گاز جهت تامین زیرساخت‌ها همکاری نمایند و زمین ۵۰ هکتاری ای که برای این سرمایه‌گذاری در جوار کارخانه کک توسط معاونت استانداری جانمایی گردیده بود، در جلسه به تصویب نهایی رسید.

همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست نیز در خصوص مجوزهای قانونی همکاری لازم را مبزول نمایند.

حاکمی، نماینده و وکیل سرمایه گذار تیم سرمایه گذاری که به شهر طبس آمده اند گفت: این هلدینگ، بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه هست که شامل سرمایه گذاران آلمانی و قزاقستان می‌باشد و پیمانکار شرکت چینی هستند، همچنین سرمایه گذاری قزاقستان دولتی است.

لازم به ذکر است این دومین جلسه با حضور نماینده سرمایه گذاری و چهارمین جلسه با حضور دستگاه های اجرایی بود.

همچنین جلسه نهایی از ۳۰مهر با حضور تیم سرمایه گذاران کشور آلمان و قزاقستان و پیمانکار چینی در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس انجام خواهد شد.

با این سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد اشتغال، در جهت جلوگیری از خام فروشی و استفاده بهینه از صنایع معدنی در راستای اقتصاد مقاومتی شکل خواهد گرفت.

دیدگاهی در “بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه در بخش فروسیلیس طبس سرمایه گذاری می‌کند

  1. دست آقای مهندس طلایی فرماندار پر تلاش و سخت کوش درد نکند که بفکر ارتقاع شهرستان می باشند نام نیک این عزیز همچون شکیبیها در دل تاریخ سبز طبس خواهد درخشید انشاءا… بفکر کار جوانان هم بیش از پیش باشند تا مشکلات و دغدغه جوانان و خانواده کم گردد و ترسی از جدایی جوانان و فروپاشی خانواده ها نداشته باشند خداوند یار و نگهدارتان جناب مهندس طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =