صدور بیش از ۱۳درصدی شناسنامه مکانیزه در طبس

علی پورحسین اظهار کرد: از تیرماه سال ۸۹ تا پایان سال ۱۳۹۲ تعداد ۸۱ هزار و ۱۰۵ فقره شناسنامه مکانیزه بالای ۱۵ سال صادر شده است. وی افزود: شناسنامه‌های صادره مربوط به بیرجند با ۳۵.۵۲درصد، قاین با ۱۴. ۱۴ درصد، طبس با ۱۳.۶۴درصد است.

طبس نیوز: علی پورحسین اظهار کرد: از تیرماه سال ۸۹ تا پایان سال ۱۳۹۲ تعداد ۸۱ هزار و ۱۰۵ فقره شناسنامه مکانیزه بالای ۱۵ سال صادر شده است. وی افزود: شناسنامه‌های صادره مربوط به بیرجند با ۳۵.۵۲درصد، قاین با ۱۴. ۱۴ درصد، طبس با ۱۳.۶۴درصد است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم، مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان، تصریح کرد: در سال گذشته تکمیل زیر ساخت‌های لازم برای خدمت رسانی بهتر و سریع‌تر از جمله اهداف ثبت احوال خراسان جنوبی بوده که محقق شده ‌است.

پورحسین تصریح کرد: صدور کارت هوشمند ملی از ۲۲ بهمن ماه سال گذشته در استان آغاز شده ‌است که تاکنون ۷۹۰ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی در استان اقدام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون ۱۹۲ کارت هوشمند ملی در استان صادر شده‌است که ۸۵ کارت هوشمند تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر کارت هوشمند ملی برای افرادی صادر می‌ شود که تاکنون برای صدور کارت ملی اقدام نکرده ‌اند و افرادی که تغییر هویت داده‌اند در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان‌های بیرجند، قاین و طبس با همکاری ادارات پست شهرستان‌ها انجام می‌شود.

پورحسین با اشاره به مراحل ثبت نام کارت هوشمند، افزود: انجام ثبت نام اولیه که شامل اطلاعات هویتی است باید تکمیل شود و هنگامی که ثبت نام اولیه انجام شد بعد از آن مرحله نوبت گیری است و در اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی اقدام به دریافت آن شود و در آینده نزدیک این امکان فراهم می‌شود که مردم برای دریافت کارت هوشمند با مراجعه با دفا‌تر پستی نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی گفت: در سال ۹۲ تعداد ۷۹۰ نفر فرم درخواست کارت ملی را تکمیل کردند که ۱۹۲ کارت صادر و ۸۵ کارت تحویل داده شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی کارت‌های ملی که از تاریخ اعتبار آن‌ها گذشته است، توسط اعلام هیئت دولت تا پایان سال ۹۴ اعتبار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =