ارائه ۴۱۷ میلیون تومانی خدمات کرونایی در طبس

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان طبس خدمات مختلفی در قالب‌های مختلف به ارزش ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جهت جلوگیری از شیوع کرونا در طبس تا پایان فروردین ماه ارائه شده است.

به گزارش طبس نیوز ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان طبس سپاه و بسیج در قالب شش فعالیت از جمله ، تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی کننده مکان های عمومی ، تولید و توزیع دستکش، مواد ضدعفونی کننده خانگی ، توزیع بسته های معیشتی ، برپایی ایستگاه های سلامت خدمت رسانی کرده است.

وی افزود : در زمینه ضدعفونی مکان های عمومی تا کنون ۱۰۹۰۰لیتر به ارزش ۱۳۷ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی ضد عفونی انجام شده است.

فرحبخش عنوان داشت : گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۸۴۰۰۰ ماسک به ارزش ۱میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در قالب ۶ کارگاه تولید و به صورت رایگان در سه بخش مرکزی دیهوک و دستگردان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تولید دستکش های یک بار مصرف تعداد ۱۹۰هزار جفت دستکش تا کنون تولید و در شهرستان طبس توزیع شده است که ارزش آن حدود۴۰۱ میلیون ریال می باشد.

فرحبخش گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا تعدادی از مشاغل تعطیل و یا با کاهش درآمد عده ای همراه بودیم که دی این زمینه تعداد۲۰۲۴بسته تا پایان فروردین ماه به ارزش ۲میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است که این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تاکید کرد : در این فعالیت ها تعداد ۱۵ گروه جهادی به تعداد ۱۲۰ نفر و ۵ ایستگاه سلامت در شهرستان طبس فعالیت داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =