راه‌اندازی چهارمین مرکز نیکوکاری در طبس

چهارمین مرکز نیکوکاری شهرستان طبس در کنار مسجد ائمه بقیع(ع) این شهرستان راه اندازی شد.

خبر طبس: چهارمین مرکز نیکوکاری شهرستان طبس در کنار مسجد ائمه بقیع(ع) این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از واحد مرکزی خبر، قائم مقام توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور امروز در این مراسم ، با اشاره به راه اندازی ۲۲ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی افزود: این تعداد به ۴۰ مرکز تا پایان امسال افزایش می یابد.

روحانی گفت : راه اندازی هزار و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور ، اولویت امسال بخش مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی است که با راه اندازی این تعداد ، مراکز نیکوکاری کمیته امداد کشور به ۲ هزار و ۱۰۰ مرکز افزایش می یابد.

وی افزود : رویکرد اصلی بخش توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور ، راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد با هدف خدمت رسانی مبتنی بر اخلاق اسلامی است که باید از طریق مساجد محقق شود.

قائم مقام توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: مشارکت های مردمی در حوزه کمیته امداد در قالب ۴۵ طرح از جمله جشن رمضان ، نیکوکاری ، اکرام ایتام ، جشن عاطفه ها ، محسنین و شفاء انجام می شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «راه‌اندازی چهارمین مرکز نیکوکاری در طبس;

  1. ببخشید میشه بگین پولهایی که این موسسه ها جمع می کنند کجا خرج میشه من هرروز از پشت هنرستان به سمت امامزاده میرم سمت چپ راهم تابلوی یک موسسه حمایت از کودکان بی سرپرست همیشه در نظرم است که سال قبل به وسیله بعضی از مسولین کنگش به زمین خورد ولی حتی یک اجر روی هم گذاشته نشده مثل اینکه این محل فراموش شده است فردی راسراغ دارم که به گفته خودش یک خانه در طبس دارد یک خانه توسط کمیته امداد گرفته که در عشق اباد است ویک منزل هم در روستای محمد اباد از سازمان بهزیستی گرفته مشخص است که ما باید به این موسسات بیشتر نظر داشته باشیم اگه خواستید اسمشو بگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 11 =