۱۵۰ ویژه برنامه تحت عنوان «مهر بیکران» در دهه کرامت برگزار می‌شود

مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: ۱۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت تحت عنوان «مهر بیکران» در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین و ۱۹ مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا(ع) در ۵ استان کشور انجام خواهد شد.

خبر طبس: مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: ۱۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت تحت عنوان «مهر بیکران» در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین و ۱۹ مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا(ع) در ۵ استان کشور انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در آستانه دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان طبس در فرهنگسرای حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد.

در این نشست حمزه سپهریان اظهار کرد: سیاست محوری آستان قدس رضوی در ایام میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، ارائه الگوی رفتاری اهل بیت(ع) به ویژه برای نسل جوان در سایه تبیین شخصیت علمی، اخلاقی و رفتاری عالم آل محمد(ص) و تمرکز بر شعار واحد «سبک زندگی رضوی» است.

مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) گفت: ۱۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت تحت عنوان «مهر بیکران» که در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین و ۱۹ مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا(ع) در ۵ استان کشور انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: باید کوشش شود با استناد به روایات اسلامی و تاکید ائمه اطهار(ع) که در شادی‌های ما شاد باشید و ارتقاء سطح کیفی برنامه‌ها، در جهت آشنایی نسل جدید با معارف دینی و رشد مذهبی اقدام موثری برداشته شود.

سپهریان آمادگی موسسه را جهت تعامل بیشتر با خبرنگاران اعلام و از آنان خواست با تبلیغ مناسب به منظور استفاده حداکثری عموم مردم از برنامه‌ها و حضور سخنرانان، مداحان، شاعران و کاروان‌های اعزامی از آستان قدس رضوی با آستان مبارک همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین در این نشست فروزان معاون فرهنگی موسسه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) گفت: باید با انجام برنامه‌های متنوع و جذاب در عرصه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، ادبی، هنری در راستای اهداف ترسیم شده آستان قدس رضوی و آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان گام برداریم.

وی افزود: در این خصوص جلسات مختلف با اصحاب فکر و اندیشه برگزار و سعی شده است برنامه‌های جامع و پر محتوا به مناسبت دهه کرامت پیش‌بینی گردد که انتظار می‌رود خبرنگاران در جهت پوشش برنامه‌های دهه کرامت تلاش لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =