افتتاح مسابقات قرآن کریم در طبس/ حضور ۴۸۰ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف قرآنی

دقایقی پیش مراسم استقبال از قاریان و افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در آستان امام‌زاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، حجت‌الاسلام الاهی رییس اداره اوقاف طبس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز از افتتاح مسابقات قرآن کریم در طبس خبر داد و گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی با حضور ۴۸۰ شرکت‌کننده در دو رده زیر شانزده سال و بالای شانزده سال در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان این که ۲۰۰ نفر برادر و ۲۸۰ نفر خواهر در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: ویژگی که این دوره مسابقات دارد حضور بالای خواهران حافظ کل قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام الاهی افزود: داوران مسابقه بین المللی خواهند بود و دوازده محفل قرآنی، دو محفل در بخش‌های دیهوک و دستگردان و چهار محفل در روستاهای اطراف شهرستان طبس و چهار محفل در خود شهر طبس است که مردم هم از حضور قاریان بهره‌مند شوند.

فرماندار ویژه طبس نیز در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار طبس نیوز گفت: با توجه به اینکه شخصیت‎هایی چون استاد ملک شاهی در این دوره از مسابقات قضاوت می‌کنند و حضور دارند و همچنین در نقاط مختلف شهرستان و در جوار امام‌زاده حسین‌بن موسی‌الکاظم‌(ع) و در بخش‌های دیهوک و دستگردان این مراسم برگزار خواهد شد، فرصت مناسبی است در این سه روز است.

عکس:

دیدگاهی در “افتتاح مسابقات قرآن کریم در طبس/ حضور ۴۸۰ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 9 =