فراخوان نخستین جشنواره سراسری عکس «معلول و اجتماع» اعلام شد

مراسم رونمایی از طرح پوستر، فراخوان و سایت جشنواره عکس معلول با موضوعیت معلول و اجتماع در سالن همایش‌های اداره بهزیستی طبس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، مراسم رونمایی از طرح پوستر، فراخوان و سایت جشنواره عکس معلول با موضوعیت معلول و اجتماع در سالن همایش‌های اداره بهزیستی طبس برگزار گردید.

در این مراسم دکتر گازرانی رییس اداره بهزیستی طبس در سخنانی برگزاری این جشنواره را کار فرهنگی و خاص دانست و گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی نقش بسزایی در توانمندسازی معلولان دارد.

در ادامه حسین مکاریان دبیر اجرایی جشنواره مهمترین اهداف این برنامه را اثبات توانمندی های معلولین، تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین، ایجاد مشارکت عامه مردم ثبت تصاویر معلولان و ایجاد روحیه نشاط در بین مردم برشمرد و افزود: کارهای اولیه جشنواره از حدود دو ماه قبل آغاز و امروز با رونمایی از طرح پوستر و فراخوان کارهای اجرایی جشنواره به طور جدی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس نخستین جشنواره سراسری عکس «معلول و اجتماع» در دو موضوع نگاه معلول به اجتماع و نگاه اجتماع به معلول برگزار می‌شود.

همچنین مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ است. ارزیابی، داوری و انتخاب آثار ارسال شده نیز هفته اول اسفندماه انجام می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tabastavana.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =