مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری عکس «معلول و اجتماع» تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره سراسری عکس «معلول و اجتماع» با بیان این که تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است گفت: با توجه به استقبال عکاسان مهلت ارسال آثار تا بیست وهشتم بهمن‌ماه تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسین مکاریان صبح امروز اظهار داشت: نخستین جشنواره‌ سراسری عکس معلول و اجتماع به میزبانی شهرستان طبس و در دو بخش «عکاسان معلول» و «عکاسی از معلولان» برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع گفت: در مدت هشت روز به تعداد ۵۵۰ سایت خبری که ۳۲ مورد آن مربوط به مراکز استان‌ها و ۵۱۸ مورد دیگر سایت‌های شهرستان‌ها بوده‌اند و فراخوان و پوستر مربوط به جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی عموم مردم پوستر و فراخوان جشنواره به ۹۵ هزار ایمیل و روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور ارسال شده است.

مکاریان با بیان این که تاکنون بیش از ۶۰۰ عکس توسط دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع دریافت شده است گفت: با توجه به استقبال عکاسان مهلت ارسال آثار تا بیست وهشتم بهمن‌ماه تمدید می‌شود.

وی یادآور شد: داوری آثار طی هفته دوم اسفند ۱۳۹۳ توسط مرتضی لطفی، فرامرز عامل بردبار، و داود عامری انجام و نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز هم طی همان ماه برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود، باید حداکثر تعداد ۱۰ اثر خود را از طریق وبگاه TabasTavana.ir یا رایانامه TabasTavana@Gmail.com و یا ارسال پستی به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هجده =