جوان طبسى نفر اول کنکور دکتراى علوم قرآن و حدیث

محمدحسین اخوان طبسى جوان ۲۴ ساله طبسى موفق به کسب رتبه اول در کنکور دکتراى رشته علوم قرآن و حدیث شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدحسین اخوان طبسى جوان ۲۴ ساله طبسى که ساکن قم میباشد موفق به کسب رتبه اول در کنکور دکتراى رشته علوم قرآن و حدیث شد.

وى مقطع کارشناسى خود را در رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق (ع) تهران و کارشناسى ارشد خود را نیز در همین دانشگاه به صورت پیوسته در سال ۹۲ به پایان رساند.

محمدحسین اخوان طبسى در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانى طبس اظهار داشت: آزمون دکتراى این رشته درتاریخ ۹۳/۱۲/۱۵ و با حضور ۲۳۰۰ نفر شرکت کننده برگزارشد که داراى ۹۰ سوال تخصصى و ۶۰ سوال عمومى شامل ۳۰ سوال زبان انگلیسى و ۳۰ سوال هوش بود.

وى آزمون را در سطحى خوب و رو به بالا ارزیابى کرد و درباره عوامل موفقیتش گفت: بعد از توکل به خدا و دعاى خیر والدین، مطالعه مستمر و هم مباحثه هاى خوب، سبب افزایش و تثبیت دانش دانشجو می شوند.

وى همچنین تسلط به زبان انگلیسى را از دیگر عوامل مؤثر در موفقیتش دانست و به دانشجویان توصیه کرد زبان انگلیسى را نه به عنوان یک دانش، بلکه به عنوان وسیله اى براى کسب بهتر دانش فرابگیرند.

5 دیدگاه دربارهٔ «جوان طبسى نفر اول کنکور دکتراى علوم قرآن و حدیث;

  1. جناب آقای اخوان طبسی عزیز؛
    منم این موفقیت بزرگ رو خدمت شما، خانواده محترم و همچنین تمامی اساتید بزرگوار شما تبریک عرض میکنم.
    شما موجب افتخار ما و شهرستان ما هستید.
    اینکه در این سن چنین پیشرفت کرده و مسیر درست را طی کرده اید به حق درخور تحسین است.
    خواهش میکنم به هر ترتیبی که شده ارتباط خود رو با زادگاه خود حفظ کنید و پیشنهادات خود را در جهت ارتقای سطح کیفی آموزشی به مسئولان مربوطه ارائه دهید.
    با عرض تشکر و ضمن تبریک مجدد. نگیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن کویــــــــــــــــــــــــــــــــر..

  2. به نام خدا. موفقیت جناب آقای اخوان طبسی برای من، خانواده ام و همه شهروندان مایه مباهات و سربلندی است . و صمیمانه ترین تبریکاتم را به حضورشان تقدیم داشته ، طول عمر قرین عزت و سربلندی و موفقیت برایشان از خداوند متعال خواستارم. بنظر من در شرایط بروز اعتقاداتی چون القاعده و داعش و … و کژگفتاررها ،کژ کرداریهای امثال منی ( که بسیار است ) و همه هم تحت لوای دین مبین اسلام انجام شده و می شود ، وضعیتی بوجود آمده است که زبان معاندین طعنه زن ، باز و دراز گشته و متاسفانه آن شرایط ، این طعنه ها را در نظر بعضی از عوام و گاهی خواص موجه جلوه می دهد که نتیجه آن می تواند تزلزل آرا و عقاید دینداران را رقم زند.از دیدگاه من، ما – اعم از سنی و شیعه – از قرآن دور شده ایم و به همان نسبت از اسلام فاصله گرفته ایم و هرکدام بر طبلی می کوبیم که پنداریم حقیقت مطلوب همان است . به رسم کل نفس بما لدیهم فرحون.
    اسلام ، امروز نیاز به بک آپی دارد که آن را آپ دیت و بروز رسانی کند .به روز روزگار پیامبر که یقیناً نیاز امروز نیز همان است .
    و آن برنامه بروز رسان ، همانا مصحف شریف ، قرآن کریم و عظیم و مبین است .
    وجناب آقای اخوان ، از دیدگاه من ، این وظیفه شما و امثال شماست.
    من الله التوفیق و علیه التکلان.

  3. سلام. ممنون از سایت خوبتون. طبس دارای ظرفیت ها و استعدادهای خیلی زیادی است. این سایت و نظایر آن میتواند توجه همه را به این ظرفیت ها جلب کند. طبیعت زیبا، ذخایر خدادادی و نیز انسانهای سخت کوش. ممنون از توجهتان به این حقیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =