توحش استکبار براى بقا و حیات اوست

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به وحشى‌گری‌هاى دشمنان خونخوار جهان اسلام گفت: توحش استکبار براى حیات اوست و اسرائیل براى بقا و ادامه حیات راهى جز وحشى‌گرى و تعرض به کشورهاى منطقه نمیداند.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی طبس، به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز همایش علمداران ولایت در طبس برگزار شد.

در این همایش اخوان صفار سرپرست فرماندارى ویژه شهرستان با اشاره به رشادت‌هاى دلیرمردان عرصه هشت سال دفاع مقدس آنها را هم‌ردیف حضرت ابوالفضل دانست و افزود: شهدا و جانبازان اولین نفراتى بودند که به نداى امام عظیم‌الشأن لبیک گفتند و امروز رهبر عزیز و سردمداران ایران اسلامى به پشتوانه و دلگرمى این عزیزانست که با قدرت در مقابل دشمنان قسم خورده ایستاده‌اند.

اخوان صفار همسران شهدا و جانبازان را اسوه صبر و استقامت خواند و گفت: این دلیرمردان بادلگرمى خانواده‌هایشان براى این مرز و بوم جانفشانى کردند.

توحش استکبار براى بقا و حیات اوست

حجت الاسلام مظاهرى سخنران ویژه همایش علمداران ولایت درجمع جانبازان و خانواده‌هاى آنان با اشاره به رشادت‌هاى جانباز کربلا (ع) جایگاه جانبازان را بسیار مهم دانست.

وى در ادامه سخنانش با اشاره به وحشى‌گری‌هاى دشمنان خونخوار جهان اسلام گفت: توحش استکبار براى حیات اوست و اسرائیل براى بقا و ادامه حیات راهى جز وحشى‌گرى و تعرض به کشورهاى منطقه نمیداند.

وى با بیانى شیوا طرحى از جنایت‌هاى مستکبران جهان نشان داد و گفت: امروز هواپیماهاى عربستان با خلبان‌هاى اسرائیلى، بمب‌هاى آمریکایى بر سر ملت مظلوم یمن و بحرین و… می‌ریزند.

امام جمعه بخش دستگردان طبس بیان داشت: عزتى که امروز ملت ایران دارند برگرفته از بزرگى اهل بیت است، این‌که امروز در هر یک از شهرهاى باز پس گیرى شده عراق و یمن تمثالى از امام و رهبرى نصب می‌شود نشان دهنده‌ى این است که با ولایت می‌توان در مقابل استکبار ایستاد و راهى جز این نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =